donderdag 7 april 2016

Levens boek

Soms heb je al jaren een plan. Meerdere plannen, meerder ideeën.
Een van mijn plannen was het maken van een boek over mijn leven.
Een soort tijdlijn met daarop belangrijke gebeurtenissen en herinneringen.
Ik leef nog en ga niet dood.
Maar ik heb behoefte aan een overzicht.
Dus kocht ik een leeg boek, stempelde de jaren erin.
BOEK VOL
Dus kocht ik nog een leeg boek en stempelde verder. Ik wilde namelijk 100 vol kunnen stempelen.
Maar ook dit boek was opeens vol.


Ik kan dus aan de slag. Als ik me iets herinner kan ik het op de tijdslijn plaatsen.

Straks schrijf ik op de bladzijdes van 2011 dat ik in dat jaar op 3 november begonnen ben met mijn blog Gras van Jonker.





     

2 opmerkingen:

  1. Vanaf 1963 heeft ieder jaar een dubbele bladzijde, dus ik kan bij elk jaar schrijven wat ik wil en ook op het moment dat ik dat wil. Ik heb er net de geboortes van mijn jongens ingeschreven bij 1993 en 1996, en het jaar dat werd ontslagen enzoverder. Ik kan er aan werken wanneer ik wil.
    Duidelijk? Maak een boek en vullen wanneer je wil.Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee. Sinds ik een paar jaar geleden al mijn agenda's ( vanaf de middelbare school ) heb weggegooid, DOM!!!! mis ik ze. Op deze manier kan ik toch weer van alles invullen. Bedankt voor de leuke tip.

    BeantwoordenVerwijderen