donderdag 12 mei 2016

Poppenmaaksels

Als je weet dat de tweejarige  E een echt poppenmeisje is dan ga ik regelmatig los.
Ze is de dochter van mijn grote kleine vriendin S, waarop ik wekelijks paste (en voor haar zusje) in de jaren tachtig.
Ze gaan op vakantie en een grote pop in de handbagage leek me niet zo handig dus ik maakte een poppentasje met popje Sammie inclusief vakantie spulletjes.
Het zonnehoedje haakte ik met kleine E erbij, dat is bittere noodzaak. hi hi
Toen ik oppas was bij haar moeder en zusje ( S en V, ik schreef eerder over mijn bijzondere gevoel voor deze nu prachtige jonge vrouwen)  was ik er voor de creativiteit, handwerken en praktishe zake.
Dus kleine E heeft vandaag kennis gemaakt met de haaknaald en dat wat je ermee kan maken, haken!


Op pad ging ze met de poppen tas om, en een nieuwe rok.
Want zo'n 8 jaar geleden maakte ik een serie rokjes in allerlei kleine maatjes.
Eentje had ik er nog, die kwam nu goed van pas, ze vond het prachtig.
Fijne vakantie lief meisje!



1 opmerking:

  1. Via Bertiebo kwam ik op je blog. En ik geniet ervan. Heerlijke stukjes schrijf je.

    BeantwoordenVerwijderen