donderdag 1 december 2016

Handen kriebelen

Het Mollaby-gebeuren houdt me zo bezig dat ik vanavond besloot daar even niks aan te doen.
Mijn handen kriebelden, ik had zin in dingen maken.
Borduren op vilt.
Soort kerstversiering. Ik had er eerder al paar gemaakt en het is zulk fijn werk.
Dus de hele avond voor de tv zitten borduren .

Nu hangen ze aan de ijskast.
'Wat ga je er mee doen Ien'? Is de vraag van de mannen hier.
Weggeven denk ik.
En binnenkort toch maar een dagje verkoop aan huis houden.
Zoveel maaksels heb ik.
Morgen weer Mollaby dag.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn enig. En als je echt een verkoopdag houdt, en ik ben vrij, dan kom ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk zou dat zijn. Ik heb kleine leren beursjes , deze versiering, omgehaakte onderzetters van vilt, gehaakte beesten, OV tasjes van leer aan elastiek, shoppers van bisonyl, shoppers van dik vilt, nog wat leren tassen, leren tassen prototypes, armbande van leer met drukker.
      Ooff, nu ik het opschrijf is het wel veel. ZAl ik het nog doen in december?
      Woon jij heel ver weg?

      Verwijderen