dinsdag 3 april 2012

Wat nu?


Morgen is het 4-4' 12. Dan werk ik precies 24 jaar bij Kunst Centraal.
Op mijn contract staat namelijk een mooie datum: 4-4-88

Deze week is duidelijk geworden wat de reorganisatie plannen zijn, er is gekozen om een grote groep kunstvak mensen te ontslaan.
Het is niet te begrijpen, de keuzes, en de invulling van personele bezetting.

Ondertussen verdiepen we ons in uitkering, oprichten eigen onderneming en coöperatie, studiemogelijkheden,  financiën, etc.

Het is een rare tijd waarin je ook na gaat denken over wat je nog allemaal zou willen, welke dromen er zijn, wat je nog wil leren, en nog veel meer.

Mijn werk leven was altijd zeker, de leukste afwisselende baan lijkt opeens op te houden.

Wat is wijsheid? Met fijne mensen om me heen, én bijzondere collega's voel ik me toch ook alleen in een grote boom.

Wel een wijze uil in een grote boom. Dus wie weet.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten