donderdag 3 januari 2013

Nu genieten

Tijdens de oudejaars-maaltijd  met een ander gezin werd onder andere gesproken over voornemens voor 2013.
Iedereen noemde wat, ik heb niks met voornemens, maar iedereen deed zijn best.
Totdat we bij mijn oudste zoon J aankwamen.
Hij zei direct en duidelijk : 'nog meer genieten'.
En dat, dat o zo korte zinnetje vond ik zo goed klinken, had direct spijt van mijn genoemde voornemens.
( diploma halen en een baan in het onderwijs vinden, want die spreken toch voor zich).

Maar er kwam veel reactie op het voornemen van J. Men vond het maar een NIKSvoornemen.
En ik was verbaasd, ik dacht er nog veel over na afgelopen dagen.
Maar ik blijf steeds denken, wat geweldig dat mijn zoon, van bijna 20 jaar, dat zegt.


Zeker nu blijkt dat C, die vriendin van onze klus club (zie eerdere blogs), echt ernstig ziek is.
Dan zou je toch tegen iedereen willen schreeuwen: 'ga nog meer genieten!'. NU

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten