maandag 25 november 2013

HUP

De laatste tijd heb ik wat minder blog-inspiratie.
Ben namelijk totaal gericht op mijn studie, ben veel thuis, maakt studie-opdrachten af, lees veel, bestudeer veel.
En ik leer ook veel, allemaal om een zo goed mogelijke leerkracht te worden en zo snel mogelijk mijn diploma te halen en een baan te vinden.
Want als je je zo verdiept, dan krijg je steeds meer zin in een echte baan in het onderwijs.


Ik maak dus nu niks mee op mijn werk of stage, en thuis is het gewoon heel gezellig met al mijn mannen.
Ook maak ik weinig foto's, en ben weinig met mijn handen bezig, en kan dus zelfs maar weinig maaksels laten zien.
Het is ook een beetje saai, niemand die mijn kwaliteiten op dit moment nodig heeft (de jongens zijn ook al zo groot).
Dat hoor bij werkeloos zijn.
Maar, de studie is echt fijn, en erg interessant.

Dus zeg ik elke dag weer HUP tegen mezelf, want dat is wel nodig.











Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten