vrijdag 1 november 2013

Liedje met herinnering

Sinds ik weer studeer, kijk ik weer graag naar Sesamstraat.
De zonen (17 en 20) begrijpen er niks van en weten soms niet hoe ze moeten kijken als ze mij op de bank zien zitten.
Nou is Sesamstraat natuurlijk wel een gezellige zorgeloze omgeving om op te groeien en pedagogisch super  verantwoord maar toch.....
Eigenlijk droomde ik er als kind altijd van om in een kinderprogramma met kinderen een soort presentatrice te worden.
Toen de jongens klein waren draaiden we in de auto altijd cassettebandjes met Sesamstraat liedjes.
En toen ik dit liedje hoor raakte het me heel erg.....het werd mijn favoriete liedje.
We hadden allemaal een favoriet liedje, en ik had er twee.
Deze, en het liedje de Schommel, maar daar blogde ik al eerder over.

Luister goed daar dit liedje, het gaat over heimwee, en daar had ik als kind veel last van.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten