woensdag 6 november 2013

Kind van vijftig

Vanmorgen nog even de zee zien, met mijn moeder over de boulevard van Vlissingen.
Het was grijs, mistig, en het regende.
Gelukkig komen in Vlissingen de boten  heel dichtbij de kust langs ( daar staat Vlissingen om bekend).
En ik zag een boot, tussen de mistwolken.
En voor het eerst in mijn leven zag ik een boot die overdag lichten aan had. Echt waar.


Nog even naar Michiel de Ruyter gezwaaid, en naar zijn rode vuurtorentje.


Die middag reed ik lekker naar huis, van mijn thuis naar mijn thuis.
Het was heerlijk, als kind van 50 bij mijn ouders logeren en studeren.
En nu weer thuis bij man en mijn kinderen.
Ik ben een rijk mens.

Ineke

1 opmerking:

  1. Leuk die foto. De ouders van mijn vriendin woonden vroeger aan de boulevard. Wij hebben met hun een keer in een vakantie van huis geruild. Het was geweldig, onze kinderen dachten dat die schepen zo binnen kwamen varen!

    BeantwoordenVerwijderen