zaterdag 21 december 2013

Holly Hobby

Dit kaartje vond ik vandaag, pas erg bij de studie verdieping die ik heb geschreven over hoe je er als leerkracht voor kunt zorgen dan kinderen zich gelukkig voelen op school.

Zouden de meisjes van mijn leeftijd dit nog herkennen Holly Hobby.
Het was helemaal in en van mijn tante kreeg ik en echte Holly Hobby pop. Ik was toen 10 jaar.
En ik spaarde ook de plaatjes en kaartjes. Mijn moeder maakte een schort-jurk voor me, en dat vond ik zo leuk ( en eigenlijk nog wel). Vroegen ze dan heb jij een hobby? Dan zei ik:' ja Holly Hobby'.

Geluk is iets hebben waar je van houdt.
Zo kun je het ook zien.
Als iedereen dan iets mee naar school neemt waar het kind veel van houdt, zouden we dan we allemaal gelukkig zijn op school? En krijgen we dan poezen in de klas?
Laten we maar beginnen met alle kinderen naast zijn of haar allerliefste van de klas te zetten, dan schijnt al zoveel goeds op te leveren!

Ineke


1 opmerking:

  1. O ja holly hobby waren ik en mijn zusjes fan van,
    Ik heb de boekjes en de poppen nog .
    Het zou best leuk zijn allemaal poezen in de klas
    Vind het een interesant onderwerp #,gelukkige kinderen#
    Lees er graag meer over

    BeantwoordenVerwijderen