donderdag 19 december 2013

Liefert

In mijn kleine thuis atelier hangt een groot prikbord. Daarop allemaal plaatjes, foto's, kinderwerkstukken, ansichten. Er staan ook overal mooie dingen, blikjes, beeldjes, vondsten en nog veel meer.
Het is alsof ik het allemaal om me heen wil hebben, als ik het niet om me heen zie dan ben ik bang dat ik die mooie beelden vergeet.
Vandaag heb ik alle plaatjes in mijn atelier op de foto gezet. De plaatjes zelf in de doos 'prikbord plaatjes' gestopt.
Dit is het begin, het ziet er al een stuk rustiger uit in mijn atelier. Want ook dat vind ik fijn.
Dit kleine briefje ( ik had het gelamineerd)  heeft jaren bij mijn rijbewijs in mijn tas gezetten:

Zoonlief deed niet liever dan lezen en schrijven, dit schreef hij in groep 3 voor mij.

Nu is hij 20.
Zo gaat dat.
Het briefje heb ik niet meer dagelijks in beeld, maar wel in de 'prikorddingendoos' en op de foto.
En nu ook op mijn blog. Genoeg toch?

Ineke








Geen opmerkingen:

Een reactie posten