woensdag 28 mei 2014

Dag kleuters, ik ga even slapen

Och och wat ga ik zo uitrusten. Lekker vroeg in bed en terugkijken op bijna 4 weken fulltime werken in een kleuter klas. 29 leerlingen (bijna) voor me alleen.
Vanmorgen was er spelletjes ochtend voor de vaders, er kwamen 19 vaders gezellig spelletje met de kinderen doen. Toen (zelfs met ramen open)  de ramen totaal beslagen waren mochten de kleintjes buiten nog even tegen de vaders voetballen. En ...mijn kleine helden wonnen met 8 -4 .
Wat zijn ze goed hé!

Deze afstudeerstage is afgerond.
Er komt nu weer een periode van afstuderen aan.
Maar eerst mag mijn lijf bijkomen.
Want ik heb er hééél veel energie van gekregen. Maar dat lijf is effe lekker moe.

Nog wat tekeningen.

Heel veel dieren in een groot hok.

Dit is een moeder met allemaal kinderen in de kamer.

Ineke

2 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk, wat kun je je dan lekker voelen hè. Maar die spelletjesochtend voor vaders... er kwamen er veel, maar toch voor tien kinderen niet, dat vind ik wel sneu. Aan de andere kant zouden ook niet alle moeders gekomen zijn. Dus eh... toch een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is waar. Toch had ik het idee dat die kleuters zonder vader dat niet heel erg vonden. De vaders betrokken alle kinderen er direct bij. Er speelden ook kinderen juist met andere vader. Op deze school zijn ouders erg betrokken. Dag bertiebo bedankt voor je reacties! Leuk . Gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen