dinsdag 13 mei 2014

Tekenpret?

J en M maken samen een tekening. Ze gaan de dieren uit een Prentenboek van Eric Carle tekenen.
M is de aanvoerder, hij zegt dat ze samen tekenen en dat hij de tekening mee naar huis mag nemen.
Ze maken er daarna ook nog één voor J.
Ik denk al snel dat het best veel werk is op zo'n groot vel. Zouden ze wel toekomen aan de tweede tekening voor J. ?

Bladzijde voor bladzijde tekenen ze de beesten verspreid over het papier.

Ze krijgen de tekening niet af, ik bespreek het met ze.
Deze hangen we op ( M wil de tekening mee naar huis en zegt dat hij er geen gaatjes in wil)
J zet snel zijn naam erop. M ook.
Ik zeg dat ik de tekening ophang omdat ik hem zo prachtig vind. Dan zeg ik dat ze deze week ook nog samen een grote mooie tekening voor J maken.
Daarna mogen ze allebei een tekening mee naar huis.  M keek me aan en denkt er het zijne van.
Dat zie ik.
Kijk nog even naar de snel nagetekende kangoeroe door M.

Knap he?
Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten