zaterdag 10 mei 2014

Zeg Carolien,

Lieve Carolien, 

Afgelopen week zat je ergens op een wolk toch?
Ik deed iets wat jij geweldig zou vinden.  Iets wat ik graag samen met jou verzonnen, gedaan en over gelachen zou hebben.
Bij de Gamma hebben ze namelijk een nieuwe enorme kast met
'verf kleuren kaartjes'.

Dat had ik de week ervoor al gezien en dat liet me niet meer los. Elk kaartje was ook nog voorzien van woord. Een woord dat speciaal gekozen lijkt bij de kleur. Woorden als Glimlach, Lambada, Grafiek, Dons, Hachee ( ja echt waar), Organisatie, Lach, en nog veel meer.

Och och .. ik zag opeens allemaal schijflessen met kinderen op school. 
Verhaaltje maken bij 5 verschillende kaartjes (met 5 woorden), kleuren sorteren, praten over namen bij kleuren, en nog veel meer ideeën vlogen door mijn hoofd.

Ik wilde je zo graag even bellen, over mijn plannen en enthousiasme voor die serie kaartjes. Wat zouden we samen veel ideeën hebben.

Jij zou tegen me zeggen: ' ga naar de Gamma en vraag of je er van elk één mag!' 
Dus heb ik de Gamma een enthousiaste mail gestuurd met daarin mijn vraag met mooie ideeën.
Afgelopen donderdag werd ik door de Gamma gebeld.
 'Wat een bijzonder idee, natuurlijk mag je er van elk kleur 1 of 2 hebben. Meer kan niet want weet u wel dat er 1560 verschillende zijn?
Nee, dat wist ik niet. Zoveel?!?!
Oh ja, hij zei ook dat ik dan naar Wouter moest vragen maar ze dan wel ze zelf uit het rek moest pakken.

Gister was ik dus in de Gamma en ik werd aangekondigd als die mevrouw met die leuke ideeën. Na een half uur was ik bijna op de helft en stond het zweet op mijn rug ( wat een werk!).
Ik voelde de pret die wij samen zouden hebben om dat enorme aantal kaartjes in de meest prachtige kleuren én voorzien van de meest mooie woorden.
Ik nam van elke kleur twee kaartjes.
Eén serie paste precies in een mooie houten doos van jou. Daar ben ik blij mee.
Dag dag, ik mis je. Je hebt gelukkig een goed bereikbare en warme plek in mijn hart.


Ineke







Geen opmerkingen:

Een reactie posten