zondag 1 maart 2015

Lege kast, volle koffer

Er is een kast leeg en een koffer vol.
De oudste zoon (22) gaat zijn op reis, hij vertrekt morgen naar Sevilla en gaat daar werken of vrijwilligerswerk doen. Natuurlijk gaat hij ook zijn Spaans weer ophalen (dat leerde hij eerder in Spanje). Hij is dol op Spanje, heeft het in Nederland altijd koud en met zijn donkere uiterlijk past hij erg bij dat land.
Ik gun hem een onvergetelijke tijd en met dat in gedachte is de lege kast helemaal niet erg.
De dame met de groene jurk is trots op me, ja echt waar. Ze prees me om de aandacht die ik zoonlief deze week kon geven en het enorme gevoel van vertrouwen dat ik in hem en zijn Spaanse plannen heb.
Geen lege kast syndroom voor mij ( alleen af en toe een beetje missen als ik koffie maak).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten