zondag 22 maart 2015

Ma en de zeilmaker

Mijn ouders waren er op mijn verjaardag, wat was dat fijn.
Een knusse dag zonder verder bezoek gewoon met mijn ouders.

Mijn moeder was weer bij de zeilmaker geweest. Daar koopt ze voor mij altijd stukken bisonyl waarvan ik de gekleurde tassen maak. Gister kwam een ontzetten groot stuk grijs rood (aan elkaar geplakt) bisonyl binnen, loei zwaar. Hoe ze het doet doet ze het, maar ze had dit voor mij gescoord.
De hele kamer lag vol, het past opgevouwen net onder een tweepersoons bed.
Maar ik was er blij mee want net als ik vond zij dit een geschikt stuk om een motor hoes van te naaien voor vriend A. Dat had ik beloofd omdat we vorig jaar zo'n heerlijke vakantieweek in zijn (hun) Franse schooltje hebben gehad.
En...we mogen weer.. . . . .


Die moeder van mij kun je erop uitsturen! Vooral op haar rode pumps!
Ik hoop natuurlijk dat ze wel effe helpt knippen en meten.
Want zo'n motor hoes natuurijk geen handtasje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten