dinsdag 28 april 2015

Flesjespret

Dan loop ik op de rommelmarkt en zie van alles. Ik wil het niet allemaal kopen hoor. Ik vraag me altijd af wat het verhaal is achter veel dingen. Waarom kocht iemand het? is het wel gebruikt? Of is het tweedehands gekocht en nooit gebruikt en dus weer opnieuw verkocht?

Ik had nog niks gekocht tot ik een man zag die allerlei plastic flesje (laboratorium) verkocht en rare handschoenen en. . . ...hij had een doosvolmetkleine glaen flesjes met een gouden gdraaidop.
Daar werd ik zo blij van...ikwilde een hele boel van die flesjes?
Waarom?
Oeps, waarom?
Om als ik een eigen kleuterklas heb een tentoonstelling met mini kunst van te maken.
Om, . . . . . 

Om, . . . . 
Om, . . . 




Dus het komt wel goed met mij en de flesje.
11 voor  1 euro
Dus 33 voor 3 euro.

Ze zijn prachtig. Kijk maar.

 


Ik zal op mijn blog laten zien waarvoor ik de flesjes heb gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten