maandag 20 april 2015

Koraalrood

Vandaag een selfie na een weinig inspirerend gesprek. . . . . . . . . oef. . . . .wat voelt dat altijd als jammer. Gesprekken kunnen zo inspirerend, warm en humorvol zijn ( zeker met mij ;-)

Dus pret met mezelf in de lift van de vijfde verdieping naar de begane grond.
En als klap op de vuurpijl vond ik super schoenen in de uitverkoop, in een kleur waar ik in de lente altijd heel blij van word. Koraal rood

Koraalrood:een mooie kleur die tussen rood en oranje zit, soms neigend naar roze ( ik heb het even opgezocht dan is het maar duidelijk)
Ik houd niet van roze, draag weinig rood, maar koraalrood........


Met deze schoenen gaat het lukken. Dat 'waar ik van droom' gaat lukken.
Gewoon een baan als juf van kinderen die mijn schoenen ook zo prachtig vinden. En als ze dan zeggen dat ze een juf met roze schoenen hebben is dan leg ik ze uit dat er een heel bijzondere kleur is die je Koraalrood noemt. Dat hebben ze dan ook weer geleerd.

Maar nu eerst op zoek naar die groep.

 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je schoenen pok geweldig. Was dat gesprek een sollicitatie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was gesprek met stichting waar ik nu ook invaller ben geworden. Begrijp nu dat die gesprekken altijd praktisch van aard zijn.Maar had zo'n fijne ervaring bij de andere stichting waar ik voor inval. Ik laatst nog iets op een school waarbij ik dacht: ik ga dat aan Bettie vragen,. ....Ik ken je niet eens,maar weet dat je heel ervaren bent. Fijne zonnige dag

      Verwijderen