woensdag 20 mei 2015

Met zijn allen

Morgen vliegen we. Manlief, jongste zoon (19) en ik naar de oudste zoon in Alora.
Hij doet daar een half jaar vrijwilligerswerk bij een echtpaar wat een hondenopvang heeft.
Zomaar 6 dagen naar Spanje, we wonen dan in een kleine studio in de bergen dicht bij het dorp.
Zoonlief gaat logeren bij zijn grote broer.
Wat heb ik veel zin.
Ben niet heel dol op vliegen, maar ach, het is maar 3 uur. . .
En ik heb fijne muziek op mijn smartphone dus ga lekker luisteren op rij 23 tussen mijn twee mannen in. En dan zijn we zomaar weer zijn vieren op vakantie.

Een van de liedje waar ik bij wegdroom: KLIK HIER

Ik hoop niet dat ik mee ga neuriĆ«n  of zingen want dat doe ik altijd bij muziek.
En bij dit liedje schiet ik ook altijd vol. . . .

Op die berg woont de oudste zoon.
Zal met foto's mijn blog vullen komende week.


1 opmerking: