woensdag 8 juli 2015

Puzzelend vormgeven

Deze week te veel verschillende dingen.
Geen dingen om even op te noemen.
Daarom alleen even een fijn vooruitzicht:

Tussendoor heb ik in een inloopatelier van Project-Arts wat instructie gehad en geoefend in Mozaïeken. Het tassen maken heeft lang stilgelegen vanwege verbouwing atelier van mijn Tassen-collega. En ik heb het nodig: creatieve plannetjes in het vooruitzicht.
En nu ken ik de basis, kijk maar: Puzzelend vormgeven met scherven.


Ik heb tegeltjes, lijm, tegelvoegsel en ook een tegel-kniptang en een servies kniptang besteld.
Want vanaf 15 juli ga ik twee weken naar Frankrijk, naar het mooie oude schooltje in le Chambon.
En daar, daar op die plek kan ik af en toe lekker mozaïeken.
Natuurlijk verwerk ik daar Franse oude kopjes, theepot tuiten,eierdoppen, en nog veel meer in.
Mijn ouders gaan mee naar Frankrijk en dus,
hoop ik dat mijn moeder meedoet!
Wordt vervolgd.

(Goed plan mam?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten