donderdag 9 juli 2015

Team zin

Vakantie, ja echt waar de vakantie is voor mij begonnen.
Vandaag een wen middag in groep 4 waar ik na de zomervakantie 2 dagen per week ga werken.
Gezellige groep, leuk team, ik heb er zin in.
Om de school veel groen, veel ruimte, zelfs een kinderboerderij waar de kinderen kunnen kijken in de pauze.



Afgelopen dinsdag waren mijn oud collega's en ik op het afscheid uitgenodigd.T. ging met pensioen en dat werd een prachtig afscheid, een afscheid zoals we dat bij Kunst Centraal gewend waren.
Ondanks de beladenheid, 3 jaar geleden ben is een grote groep vak consulenten na bezuinigingen ontslagen, was het een bijzondere middag.
Het gevoel van bij elkaar horen, een team zijn, het was er weer.

Vanmiddag kwam ik op obs 't Zand ook in een echt team terecht, dat merkte ik en dat voelde ontzettend fijn. Een vakantie beginnen met uitzicht op een invalbaan van minimaal 3 maanden.
Heerlijk.




2 opmerkingen:

  1. Ja, dat snap ik. Bij een team horen is fijn, als het een leuk team is natuurlijk. Ik was bij het eindejaarsfeest van mijn oude school en omdat ik daar toch twee dagen per week ben voel ik me nog steeds teamlid. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen