zondag 31 juli 2016

Havenpret

Toch nog 4 dagen vakantie gevierd bij en met mijn ouders in Zeeland, en manlief was er ook bij.
Fietsen, lachen, praten, lekker samen eten, op pad, mozaieken, haken (en ma breien) en nog veel meer.
Zeeland is prachtig, rust, vlak, water, graan, en prachtige steden en dorpen.
Maar mijn lievelingsplek is toch echt het haven gebied, sluizen van Vlissingen.
Vandaag een impressie van de vissershaven. Misschien moet ik sparen voor een houten keet in de binnenhaven.

 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Als geboren en getogen IJmuidense snap ik je liefde voor deze plek. En die heerlijke zilte geuren !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ijmuiden...heerlijk .Ik ben namelijk geboren in Alkmaar en had een tante Dit met een strandhuisje in IJmuiden.

      Verwijderen
  2. Prachtig mooi die foto's, Ineke. En je begrijpt dat ik de Zeeuwse liefde helemaal mee voel. Fijn dat je mooie dagen had!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ken je niet natuurlijk maar als ik dan op IG of blog (en ook fb) foto's plaats dan denk ik toch altijd aan jou. Bettie vindt dit vast ook een heerlijke plek denk ik dan!

      Verwijderen