woensdag 13 juli 2016

Het bijna-op-vakantie-klus-lijstje

Zo'n week voordat we op vakantie gaan heb ik altijd een lijstje.
Daarop staat wat er allemaal nog moet deze week.
Eigenlijk vind ik dat wel fijn.
Gewoon dingen die moeten.
Zeer uiteenlopende dingen.
** Zo heb ik net een vergroting van foto nabesteld voor vriendin. Zij had oud fotoboek en daaruit een prachtige foto gekozen voor zus. Gewoon met mijn smart phone (ik heb op mijn Samsung note 4 een geweldige camera).
** Vanavond eetclub, de laatste voor de vakantie stop. Wat is dat toch fijn, al 13 jaar lief en leed gedeeld en de 5 kinderen inmiddels al zo grooooot! En om de woensdag koken.
** Vanavond naai reparatie avond. Ik had het aangekondigd want wil verstel werk altijd in één keer doen. Dus broek ingenomen van M, spijkerbroek afgeknipt en opgezoomd voor zoon K, kapotte knie gemaakt van lievelingsbroek vriendin Mar,
Judo pak gerepareerd van vriendinnetje L, rits in eigen linnen broek.
Klaar!!
** voegsel en lijm gekocht voor mozaïeken, want dat neem ik mee op vakantie (wordt vervolgd als ik in Frankrijk begonnen ben)
Het lijstje is nog langer,  komende dagen lekker doorrommelen.
(Haakspullen inpakken, wassen, inpakken, afspraken, en nog veel meer)

1 opmerking:

  1. Heerlijk , zo'n lijstje afwerken. En dan vakantie!! Hopelijk met mooi weer. Ben benieuwd naar je mozaïek.

    BeantwoordenVerwijderen