vrijdag 26 januari 2018

Nachtkleurtje

Mijn slaapkamer op mijn blog. Beetje raar misschien.
Vandaag schilderen ik het wandje achter het bed donker petrol.
Wij liggen al 33 jaar in een bed met groene lakens. Alsof ik in het lente gras lig.
De muur was ook altijd fel olijfgroen .
Daar had ik genoeg van.
Twee weken dacht ik na over een warme kleur die overdag mooi is en s nachts soort nachthemel is.
Gevonden!  Natuurlijk  vertelde ik niets aan manlief. Hij zou twijfelen. Hij heeft geen puf om te klussen op dit moment
Zoonlief heeft vakantie en beloofde mij dat hij deze vrijdag tot mijn beschikking zou staan.
Allerhande klusjes deed hij.
Ik riep, hij draaide.
Dus nu een frisse kamer met nieuwe indeling.

Het is misschien de leeftijd.
Maar ik ruim op:
Ordenen, sorteren, weggooien of verkopen (net 50 ritsrunners verkocht voor 20 euro).
Met de dakramen open is de muur net zoveel nacht als mijn nieuwe muurtje.
De sterren denk ik erbij.

Oh ja: manlief was blij verrast!

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur, een goeie keus. Wat zal dat lekker slapen onder helder nachtblauw.
    Groetjes l

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig slaapkamertje hoor! ook mooi bed!!
    Groetjes Edith Jonker

    BeantwoordenVerwijderen