zondag 27 november 2011

Franse stenen

Bij het opruimen vind ik altijd stenen in huis, vroeger van de jongens, maar tegenwoordig zijn ze eigenlijk altijd van mij. En dan probeer ik te bedenken waarom juist deze steen binnen ligt, en niet bij alle anderen in de tuin.
Bij deze wist ik het wel, zie jij het?


Elk jaar ga ik met vriendin S in september een weekend naar een klein dorp aan de Noord Franse kust.
Daar liggen heel speciale stenen , en na 8 jaar, hebben wij prachtige plekken in de tuin vol stenen.
Zo'n weekend doen we altijd dezelfde dingen zoals, strand, uit eten, fotograferen, stenen zoeken, alles bespreken, markt, veel lachen.


En pas na een tijdje ontdek je dan soms iets wat je niet zag toen je de foto maakte. Zie jij het?


En dan de allerlekkerste tomaatjes van de markt opeten aan zee, liggend in de zon op een bed van stenen.

Nog 10 maanden dan gaan we weer!

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten