maandag 28 november 2011

Sinterklaas

Ben dol op het sinterklaasfeest!
Toen de jongens nog klein waren heb ik er erg van genoten. Ik houd gewoon erg van cadeautjes verzinnen, mooie dingen maken, en gedichten schrijven.
De jongens zijn al een tijd geen gelovigen meer (18 en 15) en het sinterklaasfeest is niet meer hoe het was.  
Zo jammer.  We hebben wel een pakjes avond met zijn vieren en verwennen elkaar met cadeautjes en af en toe een gedicht.
Gelukkig vieren we met de klus club (zie blog 12 nov'11) ook elk jaar sinterklaas!

Manlief weet hoe erg ik van sinterklaas en verrassingen hou.......
En dus zat er afgelopen weekend een pakje in mijn schoen! Als een kind zo blij was ik (en ik had mijn schoen niet eens gezet!).



De rechtse schoen is van mij, en nee, het was geen chocolade letter maar een heel mooi opschrijfboekje om ideeën voor mijn blog in op te schrijven.
Lief toch? 

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten