dinsdag 8 november 2011

L'écolier en de Juffrouw met de groene jurk

Kleine mensjes van porselein. Op mijn werk staan er een paar om me heen.


Dit is l'ecolier, de scholier, dat is ook waar ik het op Kunst Centraal (mijn werk) allemaal voor doe. Dat hij en alle kinderen uit zijn klas in aanraking komen met kunst, geïnspireerd worden en technieken aangeboden krijgen om zelf dingen te verzinnen en vorm te geven.
Helaas komen er bezuinigingen aan, en de vraag is hoe alles er op Kunst Centraal er over een jaar uit zal zien.
En of l'écolier daar nog staat met zijn schaap.



Neem de Juffrouw met de groene jurk, zij let altijd goed op of mijn bureau wel netjes is. En natuurlijk zet ze zich erg in om Kunsteducatie te behouden voor de leerlingen uit de provincie Utrecht.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten