woensdag 23 november 2011

Ing-things

Een half jaar geleden vond ik via Google schoolvriendin Ingrid en kwam terecht op haar blog.

Zaten samen op de Havo in Middelburg, deden samen veel creatieve dingen, maakten rare foto's op het strand, breiden samen grote truien, waren weekenden in Amsterdam en waren erg geïnspireerd samen. Bij het uitgaan in Middelburg herinner ik me nog het dansen op muziek van Bob Marley.
We hebben weer contact en gaan elkaar, na 30 jaar, weer ontmoeten.

Ingrid heeft een heel bijzondere blog waar ik dagelijks van geniet.
Deze rozen zijn voor haar, ik weet dat ze die deze week kan gebruiken.


Hij komt uit mijn verzameling borduursels, die ik na het kopen schoonmaak, en soms verwerk in mijn tassen.

Landschap in landschap.


Landschap in tas.

Ineke
(en lees de blog van Ingrid)

1 opmerking: