dinsdag 1 mei 2012

Foto van vroeger


Hiermee maakte mijn ouders vroeger foto's.
Op vakantie maar ook gewoon thuis.
Wat opvalt is dat wij er altijd half opstaan, misschien werd er te snel gedrukt, of niet goed gekeken.
We hadden altijd veel lol als we de foto's bekeken na de vakantie.
Benen met een muurtje, etc.

Zo ook onderstaande foto.


Het is een foto van een geweldig moment. Stoeien met mijn vader als hij uit zijn werk kwam.
H, Ch, en ik (met staartje bovenop), en broertje S was nog een baby. Pa ligt onder en we mochten met zijn allen paardje op hem rijden.
Ma heeft de foto gemaakt, en helaas zie je niet het hoofd van mijn vader.
Maar ik weer nog precies hoe hij dan keek, lachend kreunend.
Je ziet dat we onze pyama's al aan hebben, dus na het stoeien gingen de kleintjes eerst naar bed, en mochten H en ik nog even opblijven.

Zouden zulke foto's de reden zijn geweest dat ik in de Audiovisuele vorming terecht ben gekomen?

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten