dinsdag 15 mei 2012

Pipo knieën!

Mijn moeder heeft sinds gister een nieuwe rechter knie.
Ze kwam voor haar linker knie, maar terwijl ze op de Operatie Kamer lag sprak ze de chirurg aan en zei dat ze nog twijfelde over de andere knie. Ze had namelijk veel meer pijn aan haar rechter knie, en vroeg of ze nog kon wisselen. Foto's erbij, chirurg goed kijken, en hij keurde het voorstel goed.
Al het OK personeel en ander personeel opgeroepen :,' opletten allemaal, mevrouw Jonker wordt ipv aan links, nu aan rechts geopereerd! 
(en ik zie dan direct voor me dat de magazijn-verpleegster met de groene plastic linker knie, naar het magazijn rent om te kijken of er nog een paars rechter exemplaar op voorraad is, ha ha ha )

Vandaag zei de chirurg tegen mijn moeder dat hij dit nog nooit had meegemaakt en dat het hem de komende twintig jaar nog bij zal blijven.

Ik moest opeens denken aan Pipo en mijn kindertijd.



Dag vogels, Dag bloemen, Dag kinderen !

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten