dinsdag 26 juni 2012

Goed uitzicht


Vandaag een dag met pieken en dalen. Zo zijn er natuurlijk vele in deze periode, maar ik kruip naar mijn laatste werkdag en dat maakt dat ik sommige dingen al heb losgelaten, maar ook dingen nog strak vasthoud.

Loslaten is letterlijk weggooien, loslaten is ook bezig zijn met nieuwe plannen, loslaten is ook veel herinneringen ophalen (al ik dit natuurlijk niet altijd fijn).

Vasthouden is niet willen denken aan de eerste dag na de vakantie als Kunst Centraal weer start zonder mij, vasthouden is ook nu niet willen bezig zijn met ww en geldzaken na 1 oktober, vasthouden is ook steeds denken hoe bijzonder je allerliefste collega's zijn en denken dat je niet zonder ze kan.



Er komt een moment dat de cirkel rond is en de tandwielen weer soepel draaien.
(soms een beetje smeren dat wel)

Maar dat duurt nog wel even....

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten