zondag 10 juni 2012

Water nodig

(Voordat ik het vergeet, de foto van gister was van een steel van een berenklauw)

Was mijn huis kwijt vandaag, kon mijn draai niet vinden.Vond dat er van alles moest gebeuren, maar wist niet waar te beginnen. En juist toen ik in beweging kwam trapte ik in de tuin op een onbekende slak met huis.


Hoe kon ik! Zijn hele hebben en houden plat. (daarom maar een klein fotootje)

Opeens wist ik waar ik behoefte aan had, aan water.
Zitten langs water (het liefst met een bootje op het water natuurlijk).
En ik besloot, na het ruimen van de kast, een picknick te maken. Zo fietsten B en ik naar
het kanaal, een plek waar we al 20 jaar graag naar toe fietsen, op maar 15 minuten fietsen van huis.






Binnenvaartschepen, klotsend water, echt heerlijk.

Ineke

1 opmerking:

  1. Altijd lekker: water!. Langs het water op het water. Ook waterlanders doen het af en toe goed. Eewige zee, oneindige rivieren en spannende meren..... Wat wil je nog meer. Water, water, water!

    BeantwoordenVerwijderen