zaterdag 2 juni 2012

Rupsverzoek

Schoolvriendin I schreef vandaag haar 1000 ste blogbericht, echt bijzonder! Ing-things gefeliciteerd!
En dat doet ze elke dag opnieuw met dit liedje op de achtergrond.
Dit is mijn 224 ste blogbericht. Elke dag één.
Het is fijn elke dag een blogbericht te verzinnen en te maken, en het kost me weinig moeite.
Soms komen de onderwerpen gewoon aanwaaien, binnenvliegen, of invallen.

Vandaag kroop er, een rups achter me aan. 
Terwijl ik druk was met de klus-club om een tuin op te knappen

Hij had van een kleine slome slak gehoord dat hij zo mooi op de foto had gestaan op mijn blog, en ook nog een verhaaltje erbij had gekregen.
Beetje een zeur-rups was het wel.
Maar omdat hij zo prachtig groen was beloofde ik dat ik vandaag een foto van hem zou plaatsen op mijn blog, met een enkel regeltje erbij.


Toen beloofde hij mij binnenkort als een mooie vlinder nog eens langs te fladderen.
Maar niet voordat hij geprobeerd had bij Ing-things ook op haar blog te komen.
Maar ach, wie niet waagt wie niet wint.

Ineke






Geen opmerkingen:

Een reactie posten