woensdag 3 juli 2013

Dag Carolien, voor altijd.

   Vandaag is mijn vriendin Carolien Euser overleden.

H en ik gingen naar haar bos huisje, we wisten waar de sleutel verstopt lag.
We aten alles wat zij graag at: bolletjes met eiersalade, gesorteerde roomboterkoekjes, luxe chips, vers sap en koffie met warme melk.
We bekeken alle foto's, brandden kaarsjes en haalden herinneringen op.



Rond 18.00 uur ging een grote kaars uit.
Te midden van haar familie was ze inderdaad rond 18.00 uur overleden.
Na een half jaar betrokken te mogen zijn bij haar ziekte proces is ze van haar lijden verlost.
Onze dappere vriendin.
Haar wilskracht en inspiratie hielpen ons in deze periode.
En nu?
Herdenken, lachen en huilen.
Zo'n prachtvriendin!

Wat zal ik haar missen.


Dag lieverd.
Ineke


1 opmerking:

  1. Lieve Ineke,
    Het lijkt me vreselijk, een goede vriendin te moeten missen. ik wens je veel kracht en sterkte toe de komende tijd.
    lieve groet, Arnika

    BeantwoordenVerwijderen