zondag 28 juli 2013

Ooievaar in de regen

Vandaan was de eerste koele regendag, vandaag was ook de dag van de enige grote rommelmarkt deze vakantie.
Dat was wel even pech hebben. . . .
In Orconte zou het allemaal plaatsvinden, maar met mensen onder paraplu's, en spullen onder zeiltjes was het nat.
Toen ik de markt opliep zag ik bij de eerste kraam links, ik loop altijd links heen en rechts terug heel raar, een ooievaartje staan.
Ik moet altijd een paar kramen inkomen voordat ik iets koop. Ma liep gezellig met me mee ( Pa en B liepen vooruit, en keken overal in hun tempo).
We hadden plezier met de verkopers, en brachten de zon op de markt.
Toen ik de rommelmarkt weer afliep, nat maar toch voldaan, stond die ooievaar er nog, 20 eurocent.




Goede vangst, doch thuisgekomen scheen de zon . . . .

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten