dinsdag 16 juli 2013

Ella Bella

Vandaag heb ik mijn allernieuwste vriendinnetje bewonderd en geknuffeld.
En dat was zo fijn. Heb er echt van genoten, soms met een brok in mijn keel . . . . .
 Zo'n  klein, piepklein poppetje,en zulke gelukkige ouders.
Ella Bella heeft namelijk echt heel veel geluk gehad dat ze bij deze ouders geboren is.
Ga lekker voor haar haken. Een heerlijk kleed met granny`s.

Mijn moeder breit prachtige poppenkleertjes: vestjes met bijpassende sokjes en mutsje.
Ze had met een setje meegegeven voor de toekomstige pop van Ella.
Maar de grap was dat Ella nog zo'n klein popje is dat het mutsje haar goed paste.
( het was 28 graden dus vestje en sokjes niet gepast)
Ella vond alles goed, en dat is maar goed ook. Ja, ik heb een nieuwe vriendin.

Ineke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten