woensdag 14 augustus 2013

Dobber zin



Op een bootje deinen over het water, daar heb ik al heel lang zin in.
Gewoon die ontspanning van dat deinen, dobberen, klotsende golfjes die tegen de boot slaan, en zwaaien naar degene die voorbij varen ( of dobberen of deinen).

Ik zou natuurlijk initiatief kunnen nemen, iemand bij de hand pakken, een fluisterbootje huren en lekker gaan varen, dobberen deinen.

Maar ik doe het niet.
Vroeger voor mijn twintigste was ik regelmatig op het water en ik had vrienden met boten, en zij namen mij bij de hand en dan pakte ik mijn bullen en zal heerlijk aan boord.
Af en toe natuurlijk enorm in actie als trapeze maatje bij vriend A, maar liggen in de zon deinend op het water, ik krijg gewoon een brok in mijn keel als ik er aan denk.

Als je het plaatje bekijkt lijkt het iets voor 'breiende oma's, maar zo lang wil ik niet wachten.

Ik ga een plan maken, om te komen tot drijven, deinen, dobberen, genieten!

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten