woensdag 21 augustus 2013

Puzzelend ordenen


Onderweg in Frankrijk kwamen we een berg dakpannen tegen, allemaal kapot.
We moesten echt door want waren onderweg naar huis.
Maar ik kijk graag naar deze foto, niet om de schoonheid van de foto, gewoon snel met mobiel gemaakt.
Maar ik krijg bij kapotte dingen altijd zin om ermee te puzzelen, er mee te leggen.
Rangschikken en ordenen. Dan fotograferen en weer verder leggen. Heerlijk!

Eigenlijk doe ik dat met enige regelmaat.
Met de schillen van een mandarijn, met chips, met nootjes, met plaatjes, met stenen, met schelpen op het strand, etc
Ik maak er niet zo vaak meer foto's van omdat het zo erg hoort bij hoe ik met de dingen speel en hoe ik aan de dingen vormgeef.

Ik ben beter in iets opbouwen uit kleine onderdelen, dan te beginnen met het grote geheel.

Dat je dat weet, hihi

Ineke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten