maandag 12 augustus 2013

Thuis

Vandaag was de laatste vakantiedag van B.  Na 3 weken vakantie gaat hij morgen weer aan het werk.
Het was een heerlijke dag.
Zoon K ( 17)  kwam vannacht thuis van vakantie, na 3 weken was het heerlijk om hem weer te zien.
Hij had cadeautjes voor ons meegenomen, voor mij een tafelkleed met grasopdruk, en een mooie ketting met kaarsjes houder eraan. En hij vertelde van alles over de vakantie. De jongste zoon alweer zo groot.
De oudste zoon weet nog steeds niet of hij is aangenomen op de universiteit in Barcelona.
Ik pak morgen mijn studie weer op.

Iedereen weer thuis, het nieuwe school/werk jaar kan weer beginnen.

Ik genoot van het gezin, de tuin, en van mijn nieuwe fleece dekentje. . .

En....ik verwende mezelf met de allerlekkerste noten van de hele wereld : Pecannoten

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten