woensdag 7 augustus 2013

Nog meer zin

Nu de vakantie toch echt voorbij is en ik ook weer het gewone leven oppak, thuis geniet, zoons weer terugkeren van vakantie, heb ik stiekem toch weer zin in 'op vakantie gaan'.

Normaal heb ik dat niet zo, maar stiekem zie ik ook wel een beetje op tegen het nieuwe schooljaar:

Zal B zijn baan behouden, zal zoon K het naar zijn zin hebben met nieuwe studie, zal studie zoon J echt doorgaan in Barcelona, zal mijn stage weer zo leuk zijn, zal ik mijn studie voor januari kunnen afronden, zullen er geen vriendinnen meer ernstig ziek worden, zal, zal ,zal,

Ach, je weet niet wat de dag van morgen brengt, maar ik probeer in het hier en nu gelukkig te zijn en dat gaat me best goed af. Zelfs in de barre tijden van afgelopen jaar.

Maar, eh.....nog een extra weekje met B op vakantie?
Als dat kon, zou ik het onmiddellijk doen,



Heb nog zo'n zin in zon, natuur, en niks hoeven.

Ineke

1 opmerking:

  1. ik herken je verhaal, ik zou ook niets liever willen dan lekker op vakantie, met geen zorgen voor morgen

    BeantwoordenVerwijderen