vrijdag 3 januari 2014

Armbanden van leer

Afgelopen weken maakte ik armbanden van leer.
Gevlochten, met gaatjes, breed, smal, dun, dik, lang, kort, en in allerlei maten en kleuren.
Plakte verschillende kleuren leer op elkaar, zodat je een mooi effect kreeg.
Sloeg er met de aanzetmachine drukkers in, brons of zilverkleurig.
Voor de gevlochten armbanden gebruikte ik een vlechttruc.
Ik gaf ze cadeau met Kerst aan wie dat wilde.



Ben er blij mee, ze dragen lekker omdat ze van echt leer gemaakt zijn.
Ben ook blij dat ik toch weer iets creatiefs gedaan heb, want dat is er enorm bij ingeschoten door het studeren.
Ineke

( mail gerust als je interesse hebt)

2 opmerkingen:

  1. wat zijn ze mooi geworden!
    Vooral de blauwe, turquoise vind ik prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé Arnika, meet je pols (zonder ruimte dan weet ik welke maat ik moet hebben) en beschrijf nog duidelijker welke armband je bedoelt dan stuur ik hem op als het jouw maat is! gr.ineke

      Verwijderen