zaterdag 4 januari 2014

Inspiratie missen of. . .

De dag begon met een fietsritje naar de bloemenmarkt, natuurlijk via de Domtoren.

's Middags met vriendin H naar de ouders van onze overleden vriendin Carolien.
Het was fijn ze te zien en met haar over Carolien te praten.
Uit de verzameling boeken van Caro kreeg ik het boek WOOD van Andy Goldsworthy.

                                        
Caro en ik hielden zo van deze kunstenaar. Zijn foto's hebben ons erg geïnspireerd in ons werk in de kunsteducatie voor kinderen.
Vormgeven in de natuur, met materialen uit de natuur en daarvan foto's maken (Land art).
Ben er zo blij mee, ze was zelf ook heel dol op dit boek.
Er is ook een boek van Andy Goldsworthy 'Steen' (Stone) met allemaal foto's van creaties die hij van stenen in de natuur maakte. Dat boek staat nu boven aan mijn verlanglijst.
Stenen ordenen of stapelen deden we graag.
Het was een fijne dag vol Carolien en vriendschap.
Ik mis haar, en vele mensen met mij. Dat werd me vandaag weer pijnlijk duidelijk.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten