woensdag 18 juni 2014

HUP puh puh

Al wat ik kinderen op school zie doen is 'loomen'. Dit is een enorme rage in Nederland.
Nu houd ik helemaal niet van rages en hypes ( wat te denken van de voetbalgekte . . . . ik krijg het maar niet voor elkaar er iets van te snappen).
Maar als iedereen opeens bezig is met zijn handen, een techniek leert en daar creatief mee kan zijn dan wil ik niets liever dan het stimuleren.
( loomen: met kleine elastiekjes in allerlei kleuren en een loombord maken de kinderen armbandjes )

Och wat vind ik ze mooi, helaas heb ik geen kinderen meer die er aan beginnen en de kleuters nemen het niet mee naar school om aan te werken.
Maar ik heb buren met 2 dochters die altijd maar spelen en creatief bezig zijn. Daar wordt wat afgeloomd ( en soms ook enorm om de stoep getekend  zie eerder blog bericht deze week).
Ik kreeg een loombandje speciaal voor mij gemaakt.

Ze hadden er 3 letters in verwerkt: H U P .
Ze weten dat ik lid ben van de HUP club ( initiatief van Ingthings voor vrouwen die af en toe wel wat HUP kunnen gebruiken.
Komende maanden kan ik nog wel wat HUP gebruiken voor het afstuderen.
En soms moet ik dan even bijkomen en kan ik zeggen PUH PUH

Ik doe hem niet meer af. Het is een toverarmband.

Ineke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten