woensdag 9 juli 2014

Iedereen mag winnen

Dat voetbal kan me gestolen worden. Het lukt me niet er geboeid naar te kijken, het maakt me ook nooit uit wie er wint. Ik zie alle sporters altijd hun best doen, dus waarom zou ik het dan fijner vinden als Nederland wint.
Ik heb wel mensen om me heen die van de voetbalwedstrijden genieten. Dat is dan wel weer leuk om te zien, want als de mensen om je heen genieten dan geniet je mee.
Op dit moment speelt Nederland. B kijkt en ik zit erbij, ben nu bezig met mijn blog, maar zit ook middenin een verslag over rekenonderwijs.
Even kijken:de stand is 0-0.
Nu weer aan de studie.
Voor de sfeer nog wat oranje fruit.


Als ik deze foto zie dan verheug ik me enorm op de week vakantie met mijn ouders in dat leuke huis in Frankrijk. We gaan vast weer abrikozenjam maken! ( nog 1 maandje wachten)

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten