vrijdag 4 juli 2014

Liedje van boven

Toen ik in Carolien leerde kennen maakte ik door haar kennis met de muziek van The Fine Young Cannibals. Altijd als ik die muziek hoor denk ik aan haar. Fijn is dat, muziek horen en daarbij herinneren hebben.

Gisteravond gingen we uit eten met familie en vrienden van Carolien, een samenzijn om herinneringen op te halen en haar te herdenken.
Ik haalde vriendin H op. Samen in de de auto startte ik de motor, en op de radio werd juist dit liedje aangekondigd.
Gewoon geen toeval, gewoon heel fijn op het juiste moment.

Alsof Carolien ons dat liedje meegaf zo in de auto op weg naar haar familie en vrienden.
Dat was een goed begin van een bijzondere avond.
Een groep mensen door Carolien met elkaar verbonden.

Ineke

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja dat was het ook, op 4 juli 2013 gebeurde er ook iets bijzonders. dank voor je leuke reacties!
      http://grasvanjonker.blogspot.nl/2013/07/dag-carolien-voor-altijd.html

      Verwijderen