maandag 7 juli 2014

Pannenkoek met pret

Een pannenkoek eten aan de Kromme Rijn, wat is dat toch een fijne plek.
Met ex collega Th erbij is het daar nog fijner.
Praten, lachen over leven, werk en studie, maar ook samen spelen met onze telefoons.
Dat enthousiasme van Th over de enorme mogelijkheden van de digitale telefoon brengt mij altijd verder.  Hij is mijn digi meester, hi  hi
We oefenden met een audio app waarmee ik aanstaande vrijdag het verhaal van Ella Bella live kan opnemen. Ik bewonderde ook het nieuwe super cameraatje van Th.(Sony dsc rx100 mk2).
Hij een pannenkoek met spek en kaas, ik een pannenkoek met appel, dat is traditie.
Na de 23 jaar samen werken bij Kunst Centraal hebben we een nieuwe vorm gevonden.
Ik weet het zeker: die pannenkoeken houden we erin.
Al hoewel een bak sla ook wel een optie zou zijn.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten