dinsdag 27 januari 2015

De tijd gaat te snel zegt hij van 8

Gister stond ik ook uurtje in groep 4 (groep 3 was aan het gymmen). Omdat ik al 2.5 jaar op deze school rondloop kende ik de kinderen bijna allemaal.
Ook L. Hij zei tegen me:' ik weet nog heel goed dat jij stagiaire juffrouw was toen hadden wij allebei dezelfde Adidas schoenen. Maar ik vind het zo jammer dat de tijd zo snel gaat, ik zou ze heel graag nog aantrekken omdat we dan dezelfde hebben maar mijn voeten zijn nu echt enorm groot en jouw voeten zijn nog hetzelfde'.
Ik zei dat ik de schoenen nog steeds had en dat ik ze natuurlijk ook nog paste.
L ging weer verder met zijn werk.

Vandaag kreeg ik deze tekening van s uit groep 3. Het is een rotonde met knoppen. Ik mocht de tekening mee naar huis nemen want dan konden mijn kinderen de rotonde kleuren.

Ik heb het gevraagd thuis. .....ze( 19 en 21) willen niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten