woensdag 14 januari 2015

Jarige zoon

Mijn jongste zoon is vandaag 19 jaar geworden.
Dat is me toch wat.
Twee van die volwassen zonen, wat een rijkdom.
Mannen die over het leven nadenken, over gebeurtenissen in het nieuws, goeie grappen maken.
En daarnaast natuurlijk ook de nodige rare geneugten.
Vandaag waren de mannen allen aan het werk.
Ik bakte wentelteefjes voor de jarige,
deed een bakkie met vriendin M.,
kocht taart voor je jarige, 
kocht een bos tulpen voor mezelf ( ik herinnerde me de zware bevalling dus dan was wel weer een bloemetje waard),
pakte een cadeautje in,
reserveerde een tafel bij het spare ribs restaurant,
en ondertussen solliciteerde ik ook nog wat.

In de middag kwamen de zonen thuis, ze bleven 10 minuten en vertrokken naar vrienden ( tja..)
Maar de maaltijd met zijn vieren was fijn.
Een trotse moeder met haar kluivende mannen aan een tafel ( het was lekker hoor!) in een restaurant in een kelder aan de Oude Gracht.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten