woensdag 8 februari 2017

Alle tijd.

Dat gevoel heb ik.....alle tijd.
Beetje raar want ik kan wel 109 dingen noemen die ik nu zou kunnen doen. 
En die ook echt zinnig zouden zijn.
Schoonmaken, opruimen, extra bewegen, binnenshuis wat hout lakken, de Mollaby's promoten en nog veel meer.
Ik doe wel dingen hoor, maar met veel pauzes tussendoor.
Als je ziek of moe bent is dat goed.
Maar het gaat goed met me en dus baal ik als ik dingen van mijn lijstje verplaats naar lijstje voor andere dag.
Gelukkig zit ik niet de hele dag naar 'call the midwife' te kijken.
Dat doe ik pas als het donker is en ik geniet er nog steeds van!

Als ik.s ochtends wakker wordt dan hoop ik dat ze van die ene fijne school bellen met een inval vraag.
Helaas....dat valt dan steeds tegen.
Ik wil namelijk kijken of het invallen weer lukt daar. Zo ja dan wil ik ook op andere scholen.  Langzaam groei ik weer fit toe naar het onderwijs.
Elke vrijdag doe ik 2 creatieve werkateliers op die school.  Heerlijk
En elke maandag atelier dag met vriendin.
(Als ze niet bellen voor inval)
Dus doe heus wel wat.
Nu plaats ik wag foto's voor wie even mee wil genieten van beelden uit de serie.
Heb alle tijd om dat nu nog te doen namelijk.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het beter gaat. En nu krijg ik weer zin in de serie. Maar ja, ik heb alles al gezien en er is nog zoveel meer moois. En ik weet zeker dat als ik toch zou kijken, dat ik dan weer alles zou willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "alle tijd"voelt anders dan vrije tijd. Ik hoop,dat je weer invallen kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe kan ik een Mollaby bestellen?
    En wat is de prijs.
    groet marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. WAT leuk Marijke,
      Wil je me mailen, vanjonker@gmail.com?
      Dan kan ik de de informatie sturen.
      JE kan ook op mijn website kijken (is nog in de maak) www.grasvanjonker.nl
      Ik hoor graag van je.
      Groetjes

      Verwijderen