dinsdag 14 februari 2017

Avondje Utrecht

Al ongeveer 35 jaar woon ik in Utrecht.
Eigenlijk woonde ik altijd op mooie plekken in sfeervolle wijken en huizen.
De laatste 25 jaar woon ik in Zuid,in de groene wijk Lunetten.

Vandaag had ik een afspraak in de stad.
Onder een prachtige blauwe lucht fietste ik naar het centrum (ben wel 3 keer peer week ergens in de stad).
Als altijd kijk ik goed om me heen. Wat een mooie stad.
Oud en nieuw.
Terwijl manlief nog laatste instructie gaf aan zoon Kaj (die 2 avonden per week ook op UCK werkt) fietsen we weg.
Wat eten en daarna de film LaLaland.
Fijne film en onder de sterrenhemel fietsten we door de donkere stad naar huis.
Utrecht is mijn stad( al blijft de zee te ver weg)

De laatse twee foto's zijn van het fort dat als een slinger langs water en onze wijk gaat. 

Zo bijzonder.

1 opmerking: