maandag 28 augustus 2017

Facebook pret

Een van de groepen op Facebook waar ik lid van ben is 'gevraagd aangeboden creatief utrecht '.
Dat betekent dat ik alle berichten ,vragen ed.zie die er door leden van de groep opgezet worden.
Wat een rijkdom.
Ik reageerde afgelopen week op iemand die zakken leerstukken verkocht voor 10 euro.
Vanavond heb ik de zak opgehaald.
Als er maar een paar goede stukken in zouden zitten, waar ik kleine lederwaren zoals beurzen of etuis van kon maken, dan was het al een koopje.
Nou de tas zat vol prachtige stukken.
Zelf grote stukken gekleurde pigskin!

Zomaar ineens had ik een hoop nieuw leer voor nieuwe ideeƫn.
En dat gewoon doordat ik Facebook heel zinvol gebruik.
Oh ja en.binnenkort ga ik naar iemand die haar ateliervoorraad bandjes/kantjes opruimt.

Facebook heeft echt veel voordelen.
Je moet het goed inzetten zodat je er alleen maar lol van hebt.
Heb je wel Facebook?  Volg mijn eigen pagina dan :gras van jonker! ! Dank je wel.







2 opmerkingen:

  1. Wat een bof. Ik heb trouwens FB hoor en ik ga je volgen, ook daar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit niet op FB omdat ik vind dat ik het al druk genoeg heb. Daardoor mis ik wel eens iets, en dat is dan jammer. Jij hebt geboft, prachtig leer, lijkt mij. Daar worden vast weer mooie dingen van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen